Måndag, valborg.

Hej!

Då var vi framme på sista dagen i denna månad, äntligen blir det Maj och sommaren kan börja komma på riktigt :)

Idag har jag varit på min praktikplats för första gången. F hade halv dag idag så när han slutade åkte vi och hämtade upp Andrea (en tjej från min klass som ska ha praktik på samma avdelning som mig) och vi åkte upp till sjukhuset. Idag var vi bara där för att få en massa info om avdelningen och vad är för människor som kan finnas där och sen fick vi gå runt på avdelningen och titta. Vi var där i lite mer än en timme och då kom F och hämtade mig igen. Jag tror att praktiken kommer att bli bra, jag hoppas det :)

Igår var vi hos peter och sandra och grillade korv med dom, tingen och danne. Senare på kvällen fick embla träffa en av sina bröder, hon har nämligen en som bor i timrå och av en slump så bodde sandras mamma granne med hon som äger emblas bror Gibsson. Så det var himla kul och vi ska nog se till att dom får träffas lite oftare, dom är sjukt lik varandra, i både utseende och sättet.

Vi ska om en stund iväg och grilla hos peter och sandra igen och sen blir det väl att kolla in nån brasa kanske. Blev faktiskt lite sugen på en drink eller två men ingen verkar vara med mig på det :P haha.

Hoppas alla får en bra valborg iallafall :)

Tyvärr var det svårt att få bra bilder då det hade börjat bli mörkt och de inte kunde sitta still :P men här är embla till höger med en massa slem på huvudet och brorsan Gibsson till vänster :) ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR