Onsdagkväll

Hejhej.

Måste börja med att gnälla lite på vädret, vart tog våren vägen? seriöst? känns mer höstigt just nu. Så himla trist med regn och kanske ännu tråkigare med en skitig hund :P

Idag har jag iallafall suttit på Barista några timmar med Jonna och Sara, surrat och druckit kaffe, mycket trevligt :). Jag och sara tog en sväng förbi willys innan hon sjutsade hem mig.

Nu ikväll blir det att kika på tv och kolla igenom rapporten jag har skrivit som ska skickas in imorgon. Imorgon blir det förövrigt några timmar i skolan, vi ska en gästföreläsare som ska föreläsa om att bemöta människor med psykisk ohälsa, hoppas det är nått bra!

Har precis tagit ett varv med dammsugarn och tänkte nu hoppa in i duschen så jag är färdig lagom till sista avsnittet av kjelles smakresa ;) Ha det bra! ♥

I brist på annat, en bild från nyårsafton!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR