Onsdagmorgon

Hej.

Var ett tag sedan jag skrev men jag har inte haft något att skriva om och är lite allmänt irriterad.

Mina knän vill inte bli bättre, jag smörjer och smörjer och vilar men ingenting händer. Jag har fått jordens propp i örat som vägrar släppa, eller vad det nu är men det täpper igen örat och jag hör ingenting på det örat, tappar känseln i halva ansiktet och har en allmän sjukdomskänsla i kroppen. Har använt revaxör i 3 dagar nu och det händer verkligen INGENTING. Så jag måste nog ringa tillbaks till vårdcentralen, sist jag ringde fick jag inte komma dit, varken för knän eller öra, avvakta får man som svar. Bara jag får bort proppen i örat, knäna verkar jag får leva med att ont i en längre tid men örat är så sjuuukt irriterande!

Happ, annars då, var i skolan igår och hade examination, gick väl som vanligt när man ska prata inför klassen. I måndags vägde jag mig och på grund ut av att jag mår så här så har jag ju inte kunnat motionera och ja,då är det väl klart att vågen visade +0,2.

Så ja, ni förstår kanske nu varför jag inte har skrivit, känner mig som världens mest negativa människa just nu.. Hoppas att ni andra har det bra iallafall.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR