Söndag, påskdag.

Jag var väldigt nära att skriva lördag som rubrik, men ikke!

Va är det för jäkla väder vi har då? Tok snöar! nu får det vara nog med sånt. Var precis ut med embla och fick då ta med mig paraplyet :P Snyggt!

Jaja, igår var vi på middag hos pappa, det blev tacogratäng som var himla god. Sedan blev det bullar och tårta. Fick påskägg med godis och två lotter, vann 30kronor på ena och 75kronor på den andra ;). Det var en trevlig kväll och vi var hemma runt 23 nångång. Fanns ingenting roligt på tvn då så jag bunkrade upp med massa kuddar mot sänggaveln och satt mig i sängen med påskägget och kollade på sex and the city :).

Idag har jag haft fikabesök av Johanna och hennes lilla vovve Shakira. Så embla fick busa lite med henne medans vi satt och fika, surra och kollade på tv.

Nu är pojkarna (f, kaggen och kaggens bror) nere på biteline och köper mat och sedan ska vi käka, spela lite spel och bara ha en lugn kväll. Mikaela kommer förbi också, det var länge sen så det blir kul.

Jag önskar alla er andra en trevlig kväll!

Hittade en rolig svamp-godis i ett av påskäggen!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR