Söndageftermiddag

Hejhej.

Då var det söndag och snart slut på denna helg, så tråkigt att helgerna går så fort ibland..

Men idag har jag iallafall varit på sommarjobbsintervju, jag hade med mig min fina svägerska Johanna som stöd :P Inte på själva intervjun såklart! Efteråt åkte vi och köpte mat och åkte hem hit och käkade och sen skulle hon ner på stan så nu har hon åkt och jag sitter här vid datan och sneglar lite på Per moberg på tvn :) F är med en kompis i gävla, kompisen skulle kolla på en bil.

Imorrn ska jag nog hem till kicki så att jag,hon och lilita kan börja med våran rapport. Men jag måste nog ringa vårdcentralen också och höra vad dom säger om mina knän.

Nu blir det en liten mini promenad med embla sen funderar jag på att ta ett varv med dammsugarn. Ikväll blir det film och rabarberpaj! Ha en bra fortsättning på denna söndag nu :)

Igår hade jag, f och danne tacomys!

F var och handlade igår och kom hem med dom här till mig, thank you sweetie ♥


Sara

Vad har du varit på för intervju? :)

Hanna

På restaurang Juniskär :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR