Söndagkväll

Hallådär,

Igår var det som sagt dags att inviga svärisarnas nya grill och ja, det var som vanligt gott som bara den! Kött, potatisgratäng, sallad och tzatziki! Till efterrätt blev det glass, kaffe och likör. Vi åkte därifrån efter 22 och då åkte vi till kaggen för att jag ville kolla in hans nya lägenhet sedan åkte vi hem och la oss.

Idag har vi varit på promenad med grabbarna grus, det var jag, F, danne, jonas och hundarna. Mitt knä gjorde ont men jag kände att om jag ska vänta tills det inte gör ont då kommer jag nog få vänta länge, så jag gick ändå och det gick bra.

Just nu äre soffan som gäller, med popcornskålen framför så ska det låta. Söndagsmys! Sen kollar vi väl en stund på law abiding citizen som går på tv ikväll, sedan blire sängen. Imorrn måste jag  börja på första rapporten i denna kurs, jag gruvar mig så för att börja söka artiklar igen, det är det ända som har varit skönt med politikkursen att vi slapp det då ;) Näe, nu ska jag fortsätta kika på så ska det låta, ha en bra fortsättning på denna kväll och sov gott!

Till middag idag gjorde jag en pastasås med lövbiff och massa annat gott. Det var gottgott och fick mycket beröm av F ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR