Tisdag

Goddag!

Då var det vinter igen då, det är ju helt sjukt.. det är snart maj!

Inatt blev klockan 1.30 innan jag gick och la mig. Jag satt vid datan och letade artiklar till två rapporter. Var jäkligt trött där i slutet men jag blev iallafall färdig, det är ingen bråska med dom egentligen men jag ville bara bli klar med den jobbigaste biten, artikelsök.

Igår på dagen var jag iväg till kicki och pluggade med henne och lilita och vi blev typ färdiga (förutom artiklarna då) så det var skönt. Sedan på kvällen var det årsmöte. Ganska ointressant i början med massa ekonomiskt surr men sedan när det kommer till övriga frågor och folk börjar bli ovänner och pratar i mun på varandra, då är det lite kul. Vi fick en påsktallrik att äta så där fick jag ju min påskmat som jag klagade på att jag inte fick här i påsk :P.

Igår var det ju måndag och vågen visade -0,5kg. Bra gjort! Denna vecka kommer det nog gå åt andra hållet, varken vädret eller mina knän säger att promenader är så aktuellt..

Imorrn är det samtalsövningar i skolan och på torsdag ska vi upp till KTC igen och träna venprovtagning och sånna roliga grejjer. Men nu ska embla få mat och jag ska sätta igång med min rapport-diskussion. Ha en bra dag, trots snön!

Här är jag sist vi var på KTC ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR