Tisdag

Hejhej.

Då var det Tisdag och jag har äntligen börjat med första rapporten i denna kurs. Annars har jag mest gjort det vanliga, ätit, varit ute med embla och dammsugit. Igår hade jag tvättdag och sprang upp och ner i tvättstugan mellan 12-17.

Vad hände med våren kan man undra? Just nu snöar det igen, det fastnar ju inte på backen, bara där det redan är snö, men ändå. Så himla tråkigt ju, nu vill vi ha sommar!

Igår var det måndag och jag vägde mig, -0,4kg visade vågen. Jag tror inte att jag kommer tappa så mycket mer i vikt nu, har gått ner mer än vad jag hade tänkt och det kanske vore bra med lite muskler? Och musklerna väger ju mer än fettet. Så då blir nog inte så mycket mer ner nu, men jag är nöjd som det är :)

Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska hem till mamma och kolla på kvällens avsnitt av DH! Det är 10 avsnitt kvar på denna fantastiska serie, sen är det slut.. för alltid.. sorgligt! Aja, ha nu en bra fortsättning på denna kväll allihopa! :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR