Torsdag

Hejhej.

Jag ligger nerbäddad i soffan, jag måste verkligen vila mina knän, annars kanske de inte blir bättre. Har köpt en ny kräm som jag nu ska försöka komma ihåg att smörja de med 3 gånger per dag. Jag har haft ont i 3veckor nu, blir det inte bättre med den här krämen måste jag ringa vårdcentralen.

Men idag på morgonen har jag iallafall varit uppe på KTC på sjukhuset och tränat venprovtagning och blodtryck. Vi blev inte där så länge, var klar vid 10 och då tog jag en snabb runda på New yorker som öppnade i stan idag. Det fanns lite smått och gott men jag köpte bara med mig en topp och ett gäng armband. Sedan åkte jag hem och ställde mig i duschen, var ju fasen kallt ute! Tvättade håret också för jag skulle behöva fixa utväxten igen, får se om jag orkar med det ikväll.

Igår var jag, mamma och bror hos våran faster och hennes man och fikade. Jag har inte träffat min faster sen min student och han vet jag inte när jag träffade sist. Det var iallafall himla trevlig och vi fick nybakade bröd med massa goda pålägg och en nybakad morotskaka och en himla massa kaffe :).

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, imorrn blir det ingen vila för knäna för då äre dags att springa upp och ner i tvättstugan. Näe, man kanske skulle koka en kopp te, japp. Ha det bra! ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR