Torsdagkväll

Men hej!

Dagen i skolan gick bra, dagen och dagen, det blev 3timmar :P. Vi hade som sagt en gästföreläsare, en karl på 49 år som har haft ADHD iprincip hela sitt liv. Så han pratade mycket om sitt liv och vad han har varit med om och om bemötande. När jag kom hem stog f i köket i högsta hugg med pannkakssmeten, det är ju torsdag ;)

Förörigt tror jag att jag måste sluta med promenader ett tag, så himla trist men mina knän pallar inte. Jag har smörjt åtminstonde 1 gång per dag med zon men idag kändes det nästan som att det har blivit sämre, det var bättre ett tag men nu verkar det vara tillbaks. Får se om jag måste ringa vårdcentralen, men är det en inflammation så är väl det bästa dom kan göra att köra in en kortisonspruta i knäna och jag är inte supersugen på det :P.

Höll på att få lite lätt panik förut, har ju skrivit en rapport som ska skickas in idag 23.59, så jag skulle skicka in den förut och då funkade det inte! Testa 700gånger ca, tillslut kom jag på att testa från f´s dator och ja, där funkade det. Så den är inskickad, är inte så säker på den då, den kändes lite luddig och så där, så vi får se!

Nu har jag precis målat naglarna och sitter nu framför tvn med lite kvällsfika. Ha det bra!

Hade med mig kameran i måndags när vi var på middag hos sebbe och desire, här är hon, lilla Luna ↓



Hon är precis som embla och tycker om att sova konstigt :)


fia

haha soler hon med huvudet mot väggen? gulligt

Hanna

Haha ja, en annan hade haft nackspärr för länge sen :P

Desire

Va fina kort på bebis! Måste nog sno dom om jag får!:P hade bra,kram

Hanna

Men det är klart du får :D Detsamma, kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR