Torsdagmorgon

Hejheej.

Jag har precis klivit upp och sitter nu och kollar runt lite på internett med lyxfällan på tvn i bakgrunden. Jag ska ta och käka lite frukost.

Jag hittade tillbaks till min själv disciplin och började med min rapport och hann bra långt så jag tar faktiskt ledigt från skolarbete under påsken, skönt :). Jag har ändå 3 dagar på mig efter påsk att göra den färdig!

Lång helg väntar ju nu, F jobbar halv dag idag så han kommer väl hem om någon timme och lite senare ska vi sjutsa mamma och per till tåget, dom ska tillbringa påsken med mormor och lasse. Sedan får det nog bli en sväng på birsta för jag ska  leta en present åt pappa, vi ska dit i helgen nånting och fira han som fyllde år i tisdags. Sedan är F ledig ändå till tisdag (och jag till onsdag) så det blir myyys :). Jag är sådär super sugen på att baka, får se om jag tar tag i det eller om jag inte orkar :P Vore gott :)

Näe, nu ska jag hoppa ur morgonrocken här, ha en bra dag! :) ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR