Onsdag, lill-lördag

Men hallådär!
Bra länge sedan jag skrev nu, men jag har inte haft något att skriva faktiskt. Jag har jobbat mest hela tiden. Men nu i augusti börjar det ta slut med jobb, säsongen börjar ta slut på vårat jobb och det känns skönt faktiskt. Känns som att jag inte fått nån sommar iår.. jobbat eller haft skitväder. Så nu tänker jag njuta av att vara ledig och ha lite sommar, det är ju faktiskt mitt sista (förmodligen) sommarlov någonsin också! Om två veckor blir det en liiiten liten mini-semester ner till sthlm, 3 dagar. Men det ska bli så sjukt skönt att komma härifrån en stund :). Längtar! Ikväll kommer bror och hans fina desire och vi ska käka lite middag och dricka några goda drinkar :) Det blir mys! Sen jobbar jag fre-lör och efter det är det bara några strö-dagar med jobb kvar! Juste, första augusti idag.. heelt sjukt vad tiden går..
Hoppas att alla ni andra har en bra sommar :)


Ella

Vilken bra och fin blogg du har! :) och fint kort

Du får jättegärna kika in på min nya blogg! :)


Blogg: http://ellasplats.blogg.se/
ida

kikar in! hoppas du har haft en bra dag! :)


Blogg: http://arvidssonida.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR