Tisdag

Hej på er! (Kan på en gång be om ursäkt för ett ihoptryckt inlägg, det går nämligen inte att göra mellanslag i texten med den här webbläsaren, och det är den ända webbläsaren vi har nu så det får bli så)
Hur är läget? Här är det helt okej. Hade lust att åka ut till birsta idag och shoppa lite till hemmet men jag hade mindre pengar kvar än jag trodde så jag får stanna hemma istället :P. Jag får ta och fortsätta städa helt enkelt, det gjorde jag igår men jag får väl hitta på nått mer att städa då. Vad tycker ni, är hösten redan här? Det är ju sjukt. Ica reklamen säger att sommaren är slut, alla butiker fulla med höst-nyheter säger att sommaren är slut, av vädret att dömma har det väl knappt varit sommar. Men faktiskt, jag ser fram emot det lite. Det finns ju mycket fina höst kläder också :) Har inte varit nå bra väder i sommar så det har ändå varit så svårt att klä sig. Men som sagt, jag tror hösten kan bli ganska bra. Hoppas på att fylla garderoben ordentligt eftersom jag och fia ska till London i början av oktober, det blir skoj! På lördag jobbar jag sista dagen på sommarjobbet och om två veckor har skolan börjat igen. Ska bli skönt med lite vardag men efter ett tag kommer jag vara dö-less på skolarbete, det vet jag :p.
Har nog inte tagit ett enda kort med systemkameran under sommar så det får bli en gammal bild, längtar lite tills vi fyller år så jag får en ordentlig anledning att baka :) Näe nu ska embla få mat och sen blir det till å städa lite, liten promenad innan det börjar regnar och kanske kolla efter en tvättid. Ha det bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR