Torsdagkväll

Heej igen!
Igår hade vi en mysigkväll här hemma med min bror och desire. När dom kom så blev det drinkar och lite för-snask. Sedan beställde vi mat och käkade, lite mer drinkar och efterrätt. En mysig kväll helt enkelt.
Idag har jag varit ute och seglat med F´s mamma och pappa. Jag har aldrig seglat förut (inte vad jag minns iallafall.) Och dom har ju en segelbåt :) Det var roligt, det lutar suuuper mycket men det var som sagt kul :). Sedan blev det grillat till middag där innan jag åkte hem till F, han skulle äta ute med några kompisar därför fick han inte grillat :P. Och nu ikväll har fia varit här, vi bor så nära varandra men vi är super dåliga på att umgås, det är tråkigt. Men ikväll har hon som sagt varit här, vi har kollat på tv och surrat. Pratade lite om att åka till London och shoppa i höst och det vore ju superkul om det blev av :) så vi får se! Nu ska jag kolla på tv lite innan det är dags för sängen, F är och kollar på nya batman så det lär ju dröja innan han kommer hem, filmen är tydligen 2,40 lång?! Sen blir det jobb fre-lör.. lagomt roligt, menmen! Ha det fint nu allihopa! :)
Min bror och desire i full gång att göra drinkar ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR