Kylig Onsdag

Hejhej.
 
Imorse när jag klev upp och drog upp rullgardinen såg det så himla kallt ut, så gick och kollade på termometern på en gång.. -15! Det tycker en annan är på tok för mycket medans de längst i norr har strax över -30 : P, helt sjukt!
 
Skulle egentligen till skolan idag så vi kunde fortsätta lite på ett grupparbete men en i gruppen blev hemma i magsjuka så vi tar grupparbetet en annan dag. Så jag blev hemma och trodde absolut att min bok skulle komma, har beställt en bok som vi ska ha tenta på. Den kom inte och jag beställde den i Måndags så absolut senast imorgon måste den komma! Imorrn är jag dock lite upptagen på förmiddagen med en arbetsintervju.
 
Så annars idag klädde jag på mig med tjocktröja, tjockjackan, mössa, halsduk och vantar ( Och ja, byxor såklart) och tog en prommis med embla, det går bra att vara ute bara man klär sig, frös dock fortfarande om näsan och resten av ansiktet men inte mycket att göra åt det. När vi kom in igen så tog jag ett varv med dammsugarn och sedan hoppade jag in i duschen, låren var alldeles röda av kyla : P.
 
Onsdagar är nog den bästa tv-kvällen på veckan just nu så ikväll blir det till att bädda ner sig i soffan, plocka fram lite go´fika : )
 
Fick en tidig julklapp av mina fina svärisar, ett hjärta på fot som lyser upp ett hörn i vardagsrummet, Tack! : )
Påtal om vardagsrum så kom jag på att jag inte visat det sedan vi gjorde om, är fortfarande lite tomt på nån vägg men där kommer granen stå så jag tar inte itu med väggarna förns efter julgranen åkt ut nästa år. Däremot tänkte jag att ni kunde få se våran fondtapet som jag, eller vi, fullkomligt ÄLSKAR! Så kanske kommer det nån bild imorrn eller fredag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR