Lördag, bra dag?

Hej.
 
Idag verkar det kunna bli en liten otursdag. 
 
Var ut med embla förut för hon älskar snön så hon fick hoppa runt lite medans F skottade ut bilen. Hade med mig kameran innanför jackan och tog lite bilder när hon skuttade runt där ute. Sedan gick vi in och fixade till oss för idag är det födelsedags kalas hon F´s syster. Vi var färdiga gick ut ur lägenheten och skulle låsa dörren, gick det? NEJ, DET GÅR INTE ATT LÅSA DÖRRJÄVELN?! Den har varit trög att låsa och låsa upp ett tag men nu går det alltså inte alls. Ifrån insidan går det ju som tur är, annars skulle ju inte jag kunna sova. Så F fick åka på kalas och jag fick stanna hemma. Så nu sitter jag här hemma i min ensamhet istället för att sitta och fika med alla andra, skoj.. 
 
Så jag tänkte att då passar jag på att blogga och lägga upp bilderna från embla i snön, hämtar kameran och tänker.. vart är linsskyddet? Letar och letar men näe.. det ligger förmodligen ute i snön någonstans.. happ! Kopplar in kameran till datorn för att lägga över bilderna, funkar det? NEJ! Ååååå, hyffsat less nu! 
 
Dagen började iallafall bra med att jag fick se första avsnittet av Mysteriet på greveholm i sängen i morse : ). Aja, nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv och tjura lite för mig själv, ganska trist när det blir så här när man hade lite roligare planer menmen.. Hoppas ni andra har en bättre dag! 
 
Kameran verkar ju alltså döende så bjuder på en bild från förra vintern istället..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR