Lördag

Hejheej.
 
Då var det Lördag och vi har tvättid just nu så vi ska snart springa ner och hänga lite tvätt. Annars idag så har vi varit ner på stan en snabbis, fixat sista julklapparna, så skönt! : ) Sedan åkte vi och handlade lite till middag och sådär.
 
Igår på dagen tog jag tag i nånting som behövdes, verkligen.. jag rensade garderoben, herregud va grejjer man har! Mycket som jag kunde lägga undan tills sommarn då jag verkar köpa mycket mer kläder på sommarn för jag har väldigt mycket sånt. Då det fick åka ner i en kasse som ska ner i källarn någon dag när jag orkar bära ner den, haha. 
 
Igår blev det middag på birsta city med F och danne sedan for jag förbi F´s farmor och hjälpte henne att skotta av bilen och surrade lite. Sedan for jag ut till Mikaela och hade lite glöggmys där hos henne. Vi drack glögg och julmust och käkade en massa gotta. Surrade och tittade på svenska hjältar galan, en mysig kväll helt enkelt : ). Var hemma strax före 01.
 
Resten av kvällen blir bara att vara hemma, tvätta färdigt, laga go middag och mysa i soffan! Hoppas ni andra har en fin kväll också : ) Hej!
 
Det har blivit några julkort i år också, det blev inga ifrån oss, jag köpte kort men inga frimärken så det sket sig, men tack alla som har skickat fina kort till oss : )
 
Allt snask igår kväll
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR