Måndag 17 december

Heej!
 
En vecka kvar till julafton idag : )
 
Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag. I Fredags var F och jag bara hemma på kvällen, lagade god mat och myste sedan framför tvn med godisskålen : ). I lördags blev det en sväng på birsta för att inhandla mer julklappar, jag är nästan färdig nu! 2-3st kvar nu, men jag vet vad jag ska köpa iallafall. På kvällen i lördags hade vi bokat bord på 1891 innergården med mamma och Per. Vi myste på och åt gott där i några timmar sedan åkte vi hem till dem och tog ett glas vin, kollade på film och surra en massa, mysig kväll, tack för den! : ).
 
I söndags, igår alltså, fick jag äntligen min efterlängtade gran : ). Tänkte att jag kunde slänga in bilder på den senare idag, då blir det ju vardagsrummet som jag inte heller lagt ut än ; ). Den är iallafall jättefin och passar så himla bra in i vårat fina vardagsrum : ). Det blev även en fika hos mamma och per igår och sedan på kvällen gjorde jag en riktig söndagsmiddag som bestog av älgstek, kokt potatis och sherrysås.. det var väldigt uppskattat, och gott!
 
Resten av dagen ska jag läsa igenom lite instuderingsfrågor inför tentan imorgon. Blir såklart en prommis med embla också. Blir till att plugga resten av veckan också, tyvärr blir det inte mycket till jullov då vi har salstentan i mitten på Januari, ja jag gruvar mig, hur ska den gå?! Haha men ja, det tar vi då! Ha det nu så himla bra allihopa!
 
Lucia-fika : )
 
Mamma i skogen igår : )
 
Middag på 1891 i lördags
 
Gårdagens stek!
 
Ursäktar igen för dåliga insta-bilder, men det är väl bättre än ingenting! : )
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR