Måndag - Nyårsafton!

Hej!
 
Då var vi framme vid årets sista dag. Vad har hänt det senaste året då?
 
  • Jag kommer inte ihåg något speciellt från början av året/våren. Jag hade min första praktik inom psykiatrin och det var grymt spännande.
  • Jag hade en rolig sommar på sommarjobbet ute i Juniskär (förutom den hemska sommaren vi hade, vad hände? Jag fick knappt vara med om någon värme alls!).
  • Sedan påbörjade jag andra och sista året på mittuniversitetet, kan inte säga att jag aldrig mer återvänder men för detta program jag läser så är det sista terminen, jag kommer nog läsa ytterliggare en kurs för att få en högre examen, men det tar vi då.
  • På hösten var jag i London för första gången med Fia.
  • Jag och älskling gjorde om vårat vardagsrum som blev så mycket bättre.
Det har som inte hänt jättemycket under 2012, men det gör inte mig nånting : ). I 2013 ser jag fram emot
  • att ta examen
  • Vi har en New York-resa inplanerad i mitten av året.
  • Förhoppningsvis en bättre sommar, jag som älskar sommar och värme!
  • Sen hoppas jag att vi alla ska få må bra och vara friska.
Men nog om det, det är framtiden, allt kan hända! Idag är der ju nyårsafton och det ska firas. Vi blir hemma och till oss kommer Danne, Peter, Sandra, Molly och Evelina. Molly är Peter och Sandras dotter som är lite drygt 6månader gammal. Så ni förstår ju att det blir ganska lungt. Men vi ska äta god mat, trerätters såklart ; ), dricka gott, spela spel och kika på fyrverkerier : ). Jag tror det blir en bra kväll och det hoppas jag att ni andra får också : ). Nu är det nog dags att sätta igång, gästerna kommer om mindre än 6timmar, vi ska alla laga middagen tillsammans här (Eller ja, vi tjejer antar jag ; P), så nu först frukost och sedan måste jag börja plocka undan och städa lite!
 
Gott nytt år på er! Bjuder på några bilder från det gångna året : ).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR