Söndag, fjärde advent!

Idag är det redan fjärde advent, tiden går fort. 
 
Vi har haft en väldigt bra dag idag, vi har inte gjort någonting speciellt men dagen har bara varit mysig ändå. Efter vi hade ätit frukost imorse så klädde vi på oss ordentligt och gick ut på en promenad med embla, hon och husse skuttade runt i snön : ). När vi kom hem ställde jag mig och bakade lite, det blev en mjuk saffranskaka som jag hoppas ska smaka bra! Sedan har vi haft peter på besök så vi bjöd han och danne på middag här och det blev tacos, tyckte det passade bra mitt i all julmat ; ). 
 
Nu har jag tänt upp alla ljus i hela lägenheten nästa, det vankas uppesittarkväll här hemma hos oss. Danne och Johanna gör oss sällskap och det blir bingolotto, glögg och pepparkaka, smaka min saffranskaka och massa annat gott. Bra avslut på en bra dag : ). 
 
Jag passar på att önska er alla en väldigt God Jul, imorgon är det julafton och då kommer jag inte blogga! Ha det fint och njut av julen : ). 
 
Bjuder på lite bilder på vårat mysiga vardagsrum så här i juletid, och sist men inte minst,min fina saffranskaka : )
 
 
 
 
 
 
 
God jul ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR