Söndagkväll

Heej!
 
Då var det söndag och jag tänkte bara berätta lite om min helg.
 
I fredags städade jag hela dagen, tur att F slutade tidigare så han kunde åka och köpa tvättmedel för det tog slut när jag bara hade sista två maskinerna kvar att köra. Sedan på kvällen var det julbord med F´s jobb. Det var vanlig traditionell julmat, mycket gott fanns det och det är ju alltid lika gott med första julmaten : ) Det var också lite show imellan maten, man tog mat 3 gånger (Kallskuret, det varma och efterrätt) och imellan varje gång så var det någon lite show av de som uppträdde, bland annat två, större män som var utklädda till Judit och Judit(Ni vet comhem-tanterna eller vad det nu är de gör reklam för ; P) Dom var iallafall superroliga och mycket skratt var det, kan verkligen rekomendera dom! Nävsta salonger tror jag de hette. 
 
I lördags blev det först julmarknad på Norra med Johanna och sedan åkte vi hem hit och åt skinkmackor och drack te. Sedan var det dags för kalas hos F´s farmor så vi åkte dit och fikade lite innan vi åkte hem och gjorde mat. Sedan på kvällen var det fest uppe hos Fia. Där spelades det spel och sjöng lite singstar/karaoke gjorde vi också. Blev dock inge krogen men var ändå hemma ganska sent, trevlig kväll : ).
 
Idag har det varit kalas igen, hos F´s mormor idag och där blev det både smörgåstårta och fika. Sedan åkte vi hem och kaggen kom till oss och dom åkte och köpte mat, blev snabbmat idag eftersom jag hade lovat det i början av veckan : P. 
 
Nu på kvällen här har jag suttit och pluggat lite inför tentan men nu blir resten av kvällen framför tvn med F och godisskålen : ) Till veckan blir det plugg, imorrn med gruppen hos kicki och resten av veckan får nog bestå av tentaplugg om man ska ha någon chans att klara den. Önskar alla er en mysig söndagkväll nu, glöm inte att tända andra ljuset ; ).
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR