Tisdag, ännu mera snö!

Hej på er!
 
Herregud nu snöar det här hos igen, vi som redan har jätte mycket snö efter första snön! Men jaja, det är ju vinter så. Kommer det ingen snö och vi får en grön jul så klagar vi på det och nu klagas det att det kommer för mycket. Ingenting vi kan göra nånting åt så nu, färdigklagat! ; P
 
Idag har jag varit ut på birsta en sväng med fia. Vi gick runt i affärer, vi båda köpte julkort men det var det ända. Sedan tog vi en liten lunch på Charm. För mig blev det favoriten Salami och briemacka, den är så god!
 
Igår kom F hem med en bukett blommor till mig, sötnosen då : ) Tack! ♥ Jag hade också sett att det var kampanjpris på en foundation jag behövde köpa så jag hade tänkt under dagen att jag skulle behöva åka och köpa den så snart som möjligt så jag hinner medans den är billig.. Tankeläsare som min pojkvän är så säger han när han kommer hem "Sen tänkte jag höra om du kanske ville ut till birsta eller nått ikväll", så det blev en sväng där igår, eller ja.. vi åkte efter vi hade käkat och gick där tills dom stängde! Blev klar med någon till julklapp.. och såklart foundationen jag skulle ha ; ). Lite läskigt det där med tankeläsningen, det har hänt sjukt många gånger att jag har tänkt på något och sedan inte långt efter så säger F det! 
 
Här är fina buketten jag fick : ) Vintrig och fin!
 
Dagen då vintern kom till Sundsvall, 2012.
 
Någrar tomtar som har flyttat upp på en hylla hos oss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR