Tisdag i December

Hejhej!
 
Idag är det precis två veckor kvar till Julafton, Yeeey : ) Jag älskar verkligen julen, utan tvekan den mysigaste högtiden på året. 
 
Idag har jag suttit och pluggat till tentan, från det att jag klev upp fram till klockan var halv 2 ungifär. Då tog jag med Embla ut på en liten vintrig promenad, det var över runt -13 då men kändes ändå helt okej. Lustigt där hur kyla kan kännas, när det är jätte kallt enligt termometern kan det kännas helt okej väl ute, men när den visar mindre kan man känna att det är nära till att frysa ihjäl! 
 
Jaja, nog om kylan, den är hur som helst ingen höjdare. Nu ska jag inte till skolan något mer innan jul heller, har det jag gör hemma men ingenting i skolan. Har tenta om precis 1 vecka och sedan är det bara att börja läsa till nästa tenta som är i Januari och det blir våran första salstenta, redan så nervös inför den, den är även på två böcker, om någon har tips på  hur man memorerar 2 böcker i huvudet, hojta till bara! Så resten av denna vecka blir det tentaplugg på dagarna iallafall.
 
Igår lyxade vi till det lite på kvällen och slängde ihop en blåbärspaj med en rejäl klick vaniljvisp till, gott!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR