Torsdag, fortfarande i December.

Hallå där!
 
Hoppas att alla har haft en bra jul, det har jag men nu är den över för detta år. Tänk all stress innan och sen är den över så fort. 
 
På julaftonsmorgonen åt vi julfrukost här hemma, jag och min älskling. Vi åt tomtegröt, prinskorv och jullimpa. Sedan tog vi med oss Embla och Danne ut på en promenad och när jag och F kom tillbaks från promenaden öppnade vi våra klappar från varandra. Vi har sagt att det bara skulle vara något litet, F fick en skjorta av mig som han provade för ett tag sedan, jag tyckte han va så fin i den så den köpte jag till han, han blev glad och hade på sig den dagen till ära : ). Och jag fick ett jättefint armband som jag hade önskat mig från en sida på internet : ) Tack älskling ♥
 
Sedan strax efter att kalle hade börjat på tvn så kom min bror och hämtade mig och F åkte ut till sina föräldrar. Hemma hos pappa fick vi glögg och sedan såklart en massa julmat och fika, pappa hade gjort ett saffrans-fikabröd som Ernst hade gjort i något jul-program för någon vecka sedan, gottgott. Sedan kom tomten och det blev julklappsöppning. Efter det sprang barnen ut och skulle prova sina julklappar (Pulkor och grejjer) och då åkte jag och brorsan vidare. Först hem till oss och hämtade Embla och åkte sedan hem till mamma och per. Där var också min morfar och Pers dotter Amanda. Vi satte oss och åt julmat på en gång för dom alla var hungriga, vi hade ju nyss ätit men åt igen, det brukar bli så : P. Så vi åt, tog en snaps, sjöng julsånger, surrade och skrattade en massa. Sedan kom F till oss och det blev julklappsöppning. Jag fick en massa fina grejjer av alla, hos pappa och hos mamma (där jag även fick julklapparna från svärisarna som F hade med sig), så TACK alla för alla fina klappar och en mysig julafton! ♥ Vi var hemma runt 1.30 på natten typ så det blev sängen ganska på en gång. 
 
Juldagen var det jullunch hos F´s farfar och sedan en sväng på Media markets mellandagsrea, tror det blir den ända mellandagsrean jag kommer gå på, hittar ändå aldrig nånting på de där reorna : P. På kvällen åkte vi hem till mamma och per igen och åt resterna av julmaten och kollade på så mycket bättre innan vi åkte hem och drack lite glögg med danne, kollade på tv och sedan blev det sängen. 
 
Nu är det två klämdagar, torsdag och fredag, F jobbar men sedan blir det lite långledigt fram till onsdag igen : ). Jag tänkte vara duktig idag och kliva upp inte allt för sent, ställde klockan på 9, vaknade, kollade på mobilen lite, insta och fejjan och sådär, och vips så hade jag somnat igen, vaknade vid 10.30 : P haha. 
 
Näe nu ska jag börja denna dag, ska inte göra något speciellt men måste nog städa undan lite i köket, står båda julklappar och disk där. Ha en bra dag och fin fortsättning. 
 
Våran mysiga julfrukost hemma
 
Hos pappa..
 
 
 
 
Hos mamma..
 
 
 


fia

haha embla och isha :D så söta embla är så stor hihi

Hanna

Haha jaa, det är lite storleksskillnad :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR