Fredag

Idag har jag fortsatt lite med mina hemmafru-fasoner. Jag har städat, dammsugit hela lägenheten och gjort rent lite i badrummet. Så nu är det rent och fint igen!

Sedan tänkte jag att jag skulle göra min sambo lite glad när han kommer genom att göra hans favvo.. chokladbollar!

Idag är en sån där dag när man tittar på termometern utanför fönstret och känner att man kanske borde lära embla använda toaletten :P Termometern visade -15! Dock läste jag på aftonbladet att de hade mätt ända ner till -42 nånstans här i sverige. Wow! Det är kallt på riktigt det.

Nej hörni, nu är det OC på tvn, sitter här med en kopp te, ska prova en chokladbollar också :) Ikväll blir det god fredags middag och kanske ett glas vin till det! Ha en bra kväll :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR