Fredagkväll

Hej och godkväll!

Ligger i soffan och fläker ut mig efter en mättande middag. Kollar på Get smart på 3an men snart ska vi slå igång en film, nyaste johnny english tror jag det blir, ingenting jag direkt längtar efter å se men F ville se den, men den kan ju vara rolig.

Idag har vi haft strålande väder, verkligen. Solen värmde faktiskt och termometern snuddade nästan 10+! Det var ju såklart när solen låg rakt på termometern men iallafall ;). Så jag och embla har varit ute på en promenad och sedan har jag städat hela lägenheten, dammsugit och torkat golvet och dammtorkat lite här och där. Sedan har jag även skruvat upp 4st hyllor i köket och det blev himla bra faktiskt, riktigt nöjd :). Sedan tog jag en dusch och F kom hem nästan en hel timme tidigare!

Imorrn står det 60års kalas på schemat, F´s faster fyller år så det ska ju firas! Sedan på kvällen kommer Sara hit så ska vi dricka nått gott och surra! Länge sedan!

Nu ni, får ni ha en trevlig kväll. Jag har lite godis och ett glas vin som står på bordet och väntar på att filmen ska slås igång ;) Hejs!

Dagens middag, ville ha något enkelt men ändå helgmat. Kyckling vingar med hemmagjord vitlökssås och ett hemmagjort bröd som jag fyllde med soltorkade tomater och fetaost. Det kändes roligare med bröd än strips, och dessutom fick jag ju baka ;). Gottgott.







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR