Hemmafrun

Hejsan,

Idag känner jag mig som en riktig hemmafru, har som sagt tvättat sedan klockan 1 och är precis färdig och har hämtat upp det sista. Hänger kläder lite här och där nu i lägenheten eftersom det inte hann torka i skåpet ;P. Har även rensat på klädhängaren i hallen, hängt undan en massa grejer som inte används just nu och sådär så det blev mer plats! :) 

Sedan ville min pojkvän ha pannkaka till middag, och inte nog med det.. han ville ha min hemmagjorda hallonsylt! Så det har jag också ägnat mig åt, vi hade inte köpt så mycket hallon så det blev inte så mycket sylt men det räcker för den här gången iallafall :).

Så när jag stog där och kokade sylt fick jag ännu större sug efter att baka! Så jag tror jag måste fylla på bak-förådet så jag kan baka och fylla frysen med godsaker ;). Det vore nått. Kan inte bestämma vad jag ska baka bara, kan ju inte göra allt.

Fick preliminär placeringslista för praktiken idag och jag fick mitt första handsval, avdelning 52A! :) Det ska bli så himla spännande, det är ett tag kvar men jag är redan lite nervis! :P

Ha nu en bra kväll! :)



Fia

Ååh var det där du helst ville vara? ;D spännande

Hanna

Ja,visst serru! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR