Lördag

Hejsan!

Imorse sov jag till 11, skönt? Ja. F klev upp tidigare för han kunde inte somna om. Sedan åt vi frukost och sedan skulle han ut till sin mamma och pappa å hämta en grej och jag tog en promenad med embla. Vi mötte Jonas och lukas ute så vi tog med hundarna till ett ställe där dom kunde vara lösa och springa och jaga varandra och pinnar, vi stog säkert och kollade på dom i en halv timme medans dom hoppade runt i snön :P. Sedan har jag plockat och städat lite, duschat och dammsugit.

Om nån timme kommer Sara och Jonna och vi ska då ner till pizzerian och köpa mat och sedan blire lite partyparty, det blir trevligt :) Så jag borde nog börja fixa med lite smink och sånt. Jag önskar alla er andra en bra kväll :)

Jag och F fikade förut också, te och supergoda snoddas :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR