Måndag - hemtentavecka

Ja hej!

Ny vecka igen då och denna vecka innebär hemtenta för min del. Jag ska som sagt försöka göra den färdig så fort som möjligt, det är svårt för att det är tråkigt. Man kan inte tycka om allt, och politik är inte min starka sida! Men men, det måste göras!

Måndag betyder att jag har vägt mig. Det hade gått åt fel håll den här gången, +0,3kg. Men det förstår jag, i helgen blev det mycket gotta. Men jag har också haft en vecka då jag känt att det är skit tråkigt att "banta" och det är det ju, jag känner det nu också, att det verkligen är huuur tråkigt som helst! Men å andra sidan kanske jag gick ut för hårt med det, hädan efter kommer jag inte vara lika hård, det ska inte vara tråkigt att leva!

Det som jag tror har mycket att göra med att jag tycker det har varit tråkigt är för att jag har länge varit så sjuukt sugen på att baka! :) Varför baka om man inte ska äta det? Men jag ska fasen baka :P

Just nu ligger jag i soffan och kollar på mammor och mini modeller, jäkla skitprogram egentligen men fanns inget bättre :P. Det blir soffan ett tag till sedan sängen för imorrn ska jag fortsätta på tentan! Godnatt!




Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta


Blogg: http://www.modekampanj.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR