Måndag

Då var det måndag igen, ny vecka och vi är redan en bit in i februari!

Jag har en sån där period nu när jag är less på mitt hår :P (Sällan). Inte bara för att det är alldeles för kort (Kom ihåg det nästa gång jag kommer och säger att jag ska klippa mig kort.. Nej! nejnejnej.) Men färgen. Jag vet att jag passar i mörkt hår men det är ju ganska tråkigt. Det sägs att om man var ljushårig när man var liten så passar man i det när man är vuxen också, alltså borde jag passa super i ljust! Men jag har haft ljusare nån gång i "vuxen" ålder men det har inte sett bra ut ju! Dock har jag inte haft den perfekta färgen jag skulle vilja ha men hur lätt är det! Skulle såklart gå till en frissa och göra det men fan, skulle bara ångra mig och färga det mörkt igen..

Aja, ny vecka som sagt. Imorse visade vågen på -0,7! Det var ju bra! Med tanke på hur min helg såg ut trodde jag det skulle gå åt andra hållet. Godis,popcorn,efterrätt,glass,chokladbollar(minst 10st :P),vin och cider.

Nu mina vänner, är det ju OC alldeles strax så här har jag inte tid att sitta :P Ha det bra!




fia

duktig du är själv står jag still i vikten ;) fredag på dagen före 3 kan vi ses? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR