Måndagkväll

Heej!

Har precis kollat på Sofias änglar och fikat lite. Idag var det jätte härligt väder ute men.. det finns alltid ett men :P När det har varit +grader och det har smällt lite och sedan fryser det på kvällen igen, ja då blir det ju haalt! Så det är lite små halt lite här och där, så pass upp!

Dagen har sett ut som vanligt, har diskat en massa ljuslyktor och sånt som blir himla dammigt hela tiden :P. Det blev något så tråkigt som köttbullar och makaroner till middag,det gick ju det med.

Ny vecka betyder att jag vägde mig i morse, jag funderade på att inte kliva på vågen eftersom jag inte har ansträngt mig så mycket den här veckan.. men ställer mig ändå på vågen och ser att den visar -1,2kg! :P. Så nu är jag egentligen nere på den vikten jag ville, jag väger nu 55,8kg. Men jag är ju ändå inte "spinkig" så går det att få bort nått mer kilo så visst!

Jaja, det blir lite mer soffhäng nu ikväll, tänkte hoppa in i duschen en sväng också. Ha det fint och godnatt!

Himla sugen på att baka bullar eller nånting annat gott! :) Dock tycker faktiskt tillochmed jag att det är lite jobbigt med just bullar eftersom det blir så stökigt,kletigt och mjöligt :P







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR