Onsdagkväll

Hejsan,

Imorse klev jag upp klockan 8 för att sitta med tentan lite på morgonen/förmiddagen. Det gjorde jag, kom inte så mycket längre dock! Skit-tenta.. den är så tråkig och svårt att ord-bajsa när man inte har en aning vad man pratar om :P. Men det måste gå! Sedan blev det en promenad med fia och sedan dusch innan jag åkte ner på stan och mötte upp Jonna för en fika. Det var jätte kul att träffa henne igen, hon flyttade till stockholm när jag fortfarande jobbade på ica och sedan dess har jag inte träffat henne, men nu är hon tillbaks, det gillar vi! Klockan var strax före 17 när jag kom hem från stan och då käkade jag och F lite middag och sedan en liten prommis med embla. Sedan har vi kollat på ett av våra favvo program Sveriges mästerkock!

Nu sitter jag här i soffan och läser lite i böckerna,skriver nått ord på tentan då och då. Man ska då verkligen inte klaga på att vi har hela veckan på oss att göra den!

Igår var det ju alla hjärtans dag också! Jag fick en middag på stan av min fina pojkvän F. Vi åt på våran favvo restaurang Allstars och vi båda åt favvo-rätten Chicken chilli pastan, dom hade ändrat den lite sedan sist men den var fortfarande väldigt god! :) Vitlöksbröd till förrätt såklart ;). Efterrätten hoppade vi över där eftersom jag redan hade förberätt hemma ;) F fick inte se förns den var helt klar, han visste inte vad det var, kände ju lukten efter att jag hade bakat men.






♥ Söta va? Det är brownie-botten med bärgrädde, och den blev mycket väl godkänd av karln min som tyckte att dom var söta för både ögat och munnen :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR