Solig söndag

Hejhej!

Hur mår ni idag? Jag mår fint. Hade en super rolig kväll igår här hemma med Sara och Jonna. Vi började med att gå ner till pizzerian och köpte mat och gick hem hit igen. Käkade och surrade, och sedan flyttade vi in till vardagsrummet och öppnade första cidern, lyssnade på musik och spelade drickspel. Sara fick hicka några gånger så jag fick en bra idé, bild på det kommer nått framöver ;). Sedan kom brorsan och hans tjej och sjutsade ner oss till stan där vi dansade på Allstar i 3timmar tills dom stängde! Så himla kul! När dom stängde tog vi bussen hem och jag kröp ner brevid min sovande pojkvän :).

Idag vaknade jag vid halv 11 tror jag klockan va, F hade redan klivit upp så vi käkade frukost och sedan åkte vi till danne. Jag,F,danne,steffe och embla tog en promenad i det fantastiska vädret! Klarblå himmel och solen som värmde, himla härligt! Embla fick hoppa och skutta i snön så hon var också glad! När vi var ute och gick ringde min kära svärfar mig och frågade om vi ville komma och äta hos dom, Självklart! Vi som inte kunde komma på nått roligt att äta så vi åkte dit och fick fläskfilégryta :).

Resten av kvällen blir i soffan, vi har lite godis kvar och snoddas och en bit av en kaka som vi fick med hem av F´s mamma. Så det blir till att mumsa och mysa i soffan :) Ha en mysig söndagkväll ni också. Imorrn är det skola en sväng!

















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR