Söndageftermiddag

Halloj!

Då var det söndag och jag har för en stund sedan skickat in tentan.. det är mycket möjligt att det är första tentan jag kommer få icke-godkänt på men det får jag ta, det är ganska väntat, så vi får se.

F är på sitt jobb idag med sin pappa och fixar med den gamla bilen, den behöver fixas till invändigt, efter att den har stått i ca 7månader luktar det tydligen inte hallon i den ;P. Jag och embla passade på att ta en prommis, det var fint och "varmt" väder när vi gick, efter en stund började det regna? Sen snö-blandat och nu är det ju jättefint igen och solen sken för en stund sedan :P Växlande väder kallas det. Sedan kände jag att jag skulle ta och göra nånting annat än att ligga framför tvn så jag tog och städade lite på balkongen :P Det blir lite av en soptipp där ute under vinter så jag röjde upp lite. Alla öl-älskare, läs inte nu.. Jag hällde ut 5 flaskor/burkar öl! :P Hittade de i två systempåsar som någon lämnat här och de hade läkt eftersom dom har fryst och sedan blivit varm,så det var ändå bara att slänga :P. Så nu ser det lite bättre ut där ute :).

Igår var vi ju som sagt på 60års kalas, det var himla trevligt :) Vi kom dit vid 14 och sedan droppade alla andra in, F´s kusiner och barn,F´s mamma,pappa och syrra och några vänner till födelsedagsbarnet. Vi fick massa plockmat, potatissallad,kyckling,rostbiff,skinka,massa olika frukter,bröd,olika ostar och vin. Sedan blev det tårta,kakor,massa kaffe och likörer. Allt var himla gott, speciellt potatissalladen, haha jag som ääälskar potatissallad ;).

På kvällen blev det inget med Sara då hon blev sjuk men jag,F och danne kollade på en film, grave encounters hette den och var inte speciellt bra :P. Hade hört från några tjejer i klassen att den var läskig men.. näe :P.

Ikväll blir det bara till och ta det lugnt, F och danne ska nog på bio, men det är ingen film jag är intresserad av så jag stannar hemma. Till middagen har jag tagit fram lövbiff så får se vad vi hittar på med det. Ha en bra fortsättningen på denna dag nu :)

Här är en mobilbild från F´s kusin, där ser ni mig i högst högg vid maten! haha :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR