Tisdagkväll

Hejheej.

Idag har jag varit och fyndat lite små grejjer med Johana, lite glasskålar blev det :) När jag kom hem igen stoppade jag i mig lite lunch och sedan blev det en prommis med embla och fia. När F slutade åkte vi handlade lite små grejjer. Vi hade mat i frysen, men ingenting att göra nånting med det i kylskåp och skafferi så lite sån handling vart vi tvungen att göra, annars kan jag ju inte göra nån rolig, god mat!

Iår infaller både semmeldagen och pannkakansdag på samma dag, nämligen idag! Så vad blev det till middag, jo pannkaka såklart! Gott var det faktiskt. Brorsan skulle sjutsa sin desire till en pluggkompis som bor här i samma hus som oss så han kom och hälsade på och fick lite pannkaka han också!

Nu har jag och F nyss fikat också.. semlor? Nej. Jag är inte sådär jätte förtjust i semlor, eller ja,det är ju egentligen grädden jag inte gillar men nej, inga semlor. Jag slängde ihop nånting ännu godare, och sötare! :)...

..Rabarberpaj med vaniljvisp! Muuums!




Carleen

Mums!!


Blogg: http://carleenmae.blogg.se/
Sofia

hur är det? :D


Blogg: http://byfia.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR