Torsdag

Hej!

Har inte bloggat sedan i måndags?! jisses :P. Haha. Ibland känns det bara så tråkigt att blogga utan bilder.

Men veckan har sett ut ungifär som vanligt. Igår var jag i skolan mellan 9.15-12 och hade seminarium. Men det var en väldigt trevlig stund i skolan :) Sedan igårkväll var svärföreldrarna här, vi hade nämligen stopp i kökshon. Det försvann verkligen inget vatten i den stora delen av hon så man fick diska över den lilla delen, ganska jobbigt! Vi visste inte riktigt hur man gjorde med dom där rören(i badrummet fixar vi ju för där är det inte lika många rör) och det var en jäkla tur att vi inte gjorde det själv för F´s pappa tog lös hela rör-annordningen och gjorde rent. Nu rinner vattnet som vanligt :) Så vi passade på att bjuda på bull-fika :).

Idag har vi faktiskt helt okej väder här i norr, typ -5grader,solen värmde nästan lite. Nej fy, inte vårkänslor nu.. på tok för tidigt! Även om solen värmde och det droppade från taken :). Jag håller på och tvättar också. Bytte sängkläder igår och dom tar upp så mycket plats i tvättkorgen så jag ville tvätta det på en gång, passar på och tvättar massa handdukar och sånt med :)

Ikväll kommer mamsen hit och vi ska kika på en film som jag redan har sett, men jag tyckte att hon skulle se den så jag erbjuder mig att se den igen. My sisters keeper. Sett den? inte? Se den!

Nu ska jag ner och hänga lite tvätt och sedan blir det OC :) Ha en bra dag!

Mina orkidér blommar igen, dom är helt otroliga.. har ju haft dom hur länge som helst! Så fina.





Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta ;-)


Blogg: http://www.modekampanj.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR