Torsdagkväll

Hejsan.

Idag har jag varit så sjukt trött i kroppen, eller ja,mest benen. Tror det var från igår, det toksnöade ju på förmiddagen och precis när det hade slutat snöa så gick jag och embla ut och gick och då hade dom ju inte hunnit ploga så man fick ta så höga steg för att inte ploga sig igenom snön med gympaskorna, så jag har nog använt några oanvända muskler :P. Skulle egentligen med fia på ett pass på friskis men jag kände att mina ben inte pallade att skutta runt där. Också för att passet var halv 5, jag tycker inte om att äta middag sent på vardagar så det krockade lite med middan :P. Färgat håret har jag gjort idag också, utväxten. Den blir ganska maffig ibland den där utväxten,vilket är possitivt för det betyder ju att håret växer :)

Imorrn,fredag, jag tänkte ta och fredagsstäda lite och sedan hoppas jag att min pojkvän kommer hem med ägg snart så kan jag baka imorrn också behöver nånting gott :) Hittade några kakor i frysen också som jag bakade för ett tag sen som inte var så tokiga heller ;)

Tokigt väder som vanligt också, var jätte härligt väder tidigare på dagen idag men nu ikväll har det ju regnat? Tur att jag fick F att gå ut med embla! Haha.

Ha nu en bra kväll!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR