1/1-2012

Ja,då var det nytt år igen då! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fasen vad tiden går snabbt ibland! Men nu är vi här, första dagen på 2012. Den spenderar vi i soffan, jag är inte ett dugg bakis och det är som vanligt väldigt skönt. Men det är ju ändå söndag och det brukar ju vara en ligga hemma i soffan dag :) Jag har dock städat undan lite och diskat och varit ute och busat med embla medans f var ute på ön och fixade nått med gamm-bilen.

Igår var det som sagt middag hemma hos bror och hans desire. Jag,F och danne kom dit vid 5tiden och då fick vi förrätt som var en toast med skagen, klassiskt och himla gott! Sedan började brorsan med varmrätten medans vi andra satte oss i soffan och surra och drack cider. Sedan käkade vi varmrätten som blev oxfile, potatissallad,beasås,rödvinssås,sallad och gröna sparris, också klassiska nyårsmaten och också hiiimla gott! Sedan blev det efterrätten som jag hade gjort som var choklad och vaniljpannacotta med hallonsås, gott! Sedan flyttade vi oss in till soffan igen för mer cider och sedan när klockan närmade sig 22 sjutsade f ner oss andra på en fest mitt i stan medans han åkte hem och gick ut med embla. Sedan möttes vi upp igen till tolvslaget nere i hamnen. Där var det sjuukt med folk och mycket fina fyrverkerier, första gången jag är i hamnen på nyår faktiskt.

Ha mysig dag nu allihopa! :)















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR