Friday

Heej och goddagens!

Just nu sitter jag framför datan med en kaffe, gottgott. Ska strax bege mig ut på en lite prommis med embla.

Jag blev lite smått arg förut :P Jag skulle nämligen skruva upp dom nya fönsterbrädorna förut, med skruvmejseln i högsta högg satt jag mig på golvet och tittade upp under dom brädorna som sitter där, dom ful-bruna med massa målarfärgsfläckar på, tror ni inte att dom har limmat dit dom?! Tror ni inte att dom sitter som berget?! Det finns skruvhål och allt men nej, vi limmar dom så att ingen någonsin kan byta dom! Så tänkte dom nog. Jag skulle ju kunna skruva loss konsollerna som brädan sitter på, om det inte var så att mittenkonsollen sitter fastskruvad bakom elementet! WHAT! Så jag blev lite less där ett tag, hängde på ett par dukar över dom ful-bruna brädorna så dom iallafall är vita tills jag kommer på hur jag ska få bort dom. SKIT!

Haha, menmen. Nog om det. Måste ut med embla nu och sedan dammsuga, torka golv, duscha och göra mig iordning inför kvällen! Jag tror att det kan bli en mycket trevlig kväll, så vi hörs kanske senare :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR