Lördag

Hejhej!

Jag och F har precis kommit hem från stan, vi har fikat med mamma,per och mammas kompis lena. Det blev kaffe och en biskvi, gottgott :).

Igår var vi bara hemma, kollade på en film om nån smitta som tog död på en massa människor, så om ni har bacillskräck eller nått sånt, tittat INTE på den! :P Och på dagen tog jag tag i städningen och städade hela lägenheten. Som sagt så behövdes det och det är så skönt när det är rent och fint igen :).

Har börjat kolla på resor, faaan jag är så sugen på en riktig sol och badresa! Vore så fantastiskt skönt! Typ grekland eller nått sånt. Men vi får se, jag brukar ju bara vara sugen men det blir aldrig nånting av. Vi har ju en resa inbokad men det är ju långt kvar och inte är det en sol och badresa heller. Kanske får hoppas på en tropisk svenne-sommar?!

Nej,nu ska jag kika lite på tv, det är filmen Trassel på tv1000 family så kikar på den nu :) Sen ska vi laga mat och sen blire kanske en sväng till danne. Ha en bra kväll allihopa! :)


fia

haha satt också och kollade på sol resro igår ;) skulle också vilja åka till greklad eller tunnisien hihi

Hanna

Haha ja,visst vore det skönt! Brorsan ska till tunisien i sommar :)

Desire

Helo!

Klart vi ska träna ihop nått! Får höra av mig nån dag! Om inte annat får vi gå en sväng med hundarna kanske:) ! Kram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/
Anna

Tack, vad snäll du är :) Fast inte lika fint som ni har det! :)


Blogg: http://[email protected]



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR