Måndag - ny termin.

Då var det måndag igen, och sluta på jullovet! Vi har nu börjat termin 2 och den börjar med en kurs som verkar hemskt seg, sociologi! Menmen.

Imorse kelv jag och F upp 6.45 och hade mysfrukost eftersom vi skulle kolla på våran kära vän som skrapade fram 50,000:- på nyhetsmorgon! Grattis! :). Jag började sedan inte förns 13.15 men orkade inte gå och lägga mig igen så jag låg och myste under filten och kollade på tv och satt vi datan lite, latade mig med andra ord! ;)

Det är ju måndag och det betyder ju att jag har vägt mig, och jag har gått ner 1,3kg sen förra veckan! Jag som inte var speciellt duktig i helgen, men det tänkte jag inte vara heller, man måste faktiskt unna sig för att det ska gå bra!

Ikväll vet jag inte vad som händer, ingenting skulle jag tro. Vi skulle behöva åka en sväng på återvinningsgrejen och slänga våran gamla dammsugare och lite sånt men vi får se, den kanske får stå och damma ett tag till :P.

Ha nu en bra fortsättning på denna kväll :)

I brist på annat, en bild från vårat sovrum!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR