Måndag!

Hej! Det blev dåligt med bloggande denna helgen. Det beror nog mest på att jag låg bakis hela lördagen :P haha, länge sedan jag mådde så dåligt! Men kul hade vi!

Vi började ju här hemma hos oss med lite vin, inte så lite då egentligen.. Sedan hade vi bokat bord på Jack´s bar, där var det ju förövrigt väldigt bra, god mat. Så vi käkade där, beställde in 5 förrätter som vi alla delade på. Sedan åt vi tjejer kyckling och grabbarna åt oxfile. Efter vi kände oss färdiga där åkte vi tjejer och hämtade sandra och peters hund så han och embla skulle få busa, så vi tog med han och åkte hem till oss igen och sedan hämtade sandra grabbarna på casiont och sedan satt vi alla här och spelade spel, sverige spelet och alias blev det, och lite mer vin!

Haha ja, så jag låg faktiskt i soffan från det att jag vaknade och klev upp, förflyttade mig till soffan. Jag och F köpte kinamat och sedan tog jag bara paus från soffan när jag skulle ut med embla. Min fina pojkvän tog hand om mig, köpte godis och coca cola :) ♥. Blev då alltså ingen fest i lördags, men det kommer fler fester så det gjorde inget.

Igår mådde jag bättre så då tog vi med embla till danne som var hundvakt åt sin brors hund så vi tog med dom på en prommis så dom fick busa :). Sedan fikade vi lite hos danne och sedan åkte vi hem. Vid 18 tiden åkte vi till sebbe och dessi där vi fikade med dom och mamma och per. Sedan blev det även film där, svenska filmen frostbiten, inte alls min typ av film men nu har vi ju sett den iallafall :P. Efter det blev lite mer soffläge innan vi gick och la oss.

Det är ju måndag och jag har vägt mig, och ingenting har hänt! Varken upp eller ner, exakt samma vikt. Det gör ju inte mig nånting. Eftersom att jag har ganska lång tid på mig att gå ner det jag vill och det är ändå bättre att stå still i vikt än att gå upp :P. Men jag är inte chockad, med tanke på hur min mathelg har sett ut ;P Trodde jag skulle börja kissa cola :P.

Bilder från våran fredag kommer när jag orkar lägga över dom på datan, sitter inte vid min dator nu heller så. Men då önskar jag alla en bra dag och en bra start på denna vecka!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR