Onsdag

Nu tänkte jag börja med att klaga lite.. på det här märkliga vädret! Vad är det som händer? Är det här växthuseffekten så stopp, inge mer sånt. Det är januari, +grader och regn. Det är ju snorhalt ute och både jag och embla håller på å bryta alla ben vi har, jag vill inte ens tänka på hur de äldre känner, jag skulle inte gå ut iallafall. Till och med jag vill hellre ha snö nu, tänkt vad mycket vi hade haft om det hade kommit ner som snö istället för regn.

Annars har jag (och embla, hon såg väldigt intresserad ut stundtalls) kollat på mannen som talar med hundar. Det handlade om "farliga" hundraser. Vilka raser folk trodde var de farligaste och mest arga. Såklart sa folk rottweiler,pitbull och sånna raser. Men slutsatsen vart ju att det inte finns någon farlig hundras utan att det är uppfostran som gör hunden farlig och arg. Hoppas folk kan förstå det nångång så att de kan sluta skylla på hundarna!

Jaja, nu ska jag fortsätta surpla i mig mitt te och kika på tv, ikväll är det tvättdags! Ha en bra kväll!

Så här såg det ut där granen stog, det ligger en VIT julgrans matta under. Då kanske ni förstår hur illa det stog till med årets gran hos oss :P






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR