Onsdagkväll

Hej där!

Onsdag idag och har varit en sväng på skolan, mötte en tjej från årskurs 2 som jag köpte lite böcker av :) Sedan åkte jag hem och var ut med embla och sådär, kallt idag med! Sedan kom Johanna och vi drack kaffe/te och surrade och kollade på tv och sedan sjutsade hon mig till birsta för jag skulle möta F där när han slutade. Innan jag mötte upp honom så gick jag och hämtade ut mina andra glasögon, äntligen har jag båda och styrkan är nu bra :). Sedan mötte jag upp F och vi gick på ikea och shoppade lite och sedan blev det Maxi för att storhandla!

När vi kom hem var det bara att börja med maten och nu är danne här också och vi har kollat på hockey, vinst för lule! Nu blir det ett tag till i soffan och sedan sängen. Imorrn tänkte jag städa lite och börja läsa i boken vi ska läsa tills tisdag.

Men nu ska vi kolla på Mästerkocken eftersom vi missade det! Ha en bra kväll och godnatt!

Jag på Jacks bar, vi pratade om körkort och jag skulle visa att jag måste ha linser/glasögon för att få köra bil :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR