Onsdagkväll

Ligger i soffan och dricker te, har lite ont i huvudet, jag misstänker att det kan vara målarfärgen. Jag har nämligen börjat måla våra vardagsrumsfönster, äntligen! Det ena är färdigt och snart även det andra. Och det blir ju så mycket bättre än den fula bruna färgen som alla fönstrena var innan!

Annars idag har jag varit uppe hos fia och hälsat på, vi satt och surrade och drack kaffe i nån timme sen gick jag hem igen och fortsatte med fönstrena :P F fick göra maten för att jag ville måla färdigt.

Imorrn är det dags för tvättstugan igen. Alltid lika roligt. Springa upp,ner,fram och tillbaks i några timmar. Tänkte också tigga till mig lite hjälp med att färga utväxten av min snälla svägerska (Haha fult ord),alltså F´s syster. Jag kan ju göra det själv med jisses vad skönt det är att låta nån annan göra det :P.

Näe, nu ska jag fortsätta målningen, förhoppningsvis sista lagret! Trevlig kväll på er och godnatt!

Mamma, jag och dessi på julafton

Har blivit lite dålig på bilder på sista tiden, men det kommer ju när fönstrena är färdiga. Jäkla tjat om dom där fönstrena nu! Sorry!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR