Söndag

Hej där.

Passar på att skriva lite medans maten är i ugnen.

Snart är denna långhelg över, F har varit ledig sedan i torsdags och då var vi ju på birsta och åt lunch och kikade runt och shoppade lite. I Fredags var vi ut på en långprommis med embla så hon fick springa av sig lite, det behövde hon verkligen. På kvällen kollade vi på film med danne och tingen, filmen hette Easy A och var sisådär.

Igår var det lördag och jag och f´s syster johanna var på bio på dagen och såg Lejon kungen i 3D :) Den var lika bra som vanligt och roligt att se den i 3D! Sedan på kvällen spelade jag,f och danne lite spel och sådär.

Idag är det söndag och ganska slö sådan, vi vaknade halv ett! Länge sedan vi sov så länge men skönt var det ju ;) Sedan har det blivit någon promenad med embla. Johanna kom hit med blåbärspaj och vaniljsås så vi fikade lite och kollade på Toystory 3 som gick på tvn :)

Utöver allt det där så har jag läst i min "lilla" bok. Jag måste turboläsa här i veckan för att hinna klart till onsdag då det är dags för tenta! Så nu vet ni vad jag kommer göra i veckan :p Men jag tänkte hinna med att städa och sånt där imorrn också. Hoppas alla har haft en bra helg och önskar ett fortsatt trevligt slut på denna helg!

Danne i sin lilla koja eller nånting :P

Jag tog en drink medans vi spelade, den ser inte så god ut jag vet, ser ut som nyponsoppa. Om jag skulle berätta vad det var i skulle det kanske inte bli nå bättre så jag låter bli ;P Men den var god!

Och en trött embla som vilar :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR