Söndagkväll

Heeej!

Har inte gått så bra att blogga för blogg.se hade bytt framsida så jag hittade verkligen inte vart man skulle logga in :P. Men nu är det som vanligt och jag är tillbaks!

I fredags hade jag och F myskväll med tacos framför hockeyn. Sedan tog vi en liten kvällspromenad och sedan kollade vi på filmen Bad teacher, den var väl sådär, inte den bästa filmen jag sett :P. Sedan på lördagen var jag med fia ute på birsta, vi kollade runt lite, jag köpte nya örhängen och sedan tog vi en kaffe på charm. På kvällen var vi bjudna på middag hos mamma och per, även sebbe kom dit och vi fick fläskfile,potatis i ugn och en good sås :) Sedan till efterrätt blev det glass. Några glas vin och en drink och surrade och kollade på tv. Nu har vi ganska nyligen kommit hem från fika hos F syster.

Resten av kvällen blir i soffan framför tvn, just nu är det spårlöst. Ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR