Tisdag

Heej.

Litet tips - Gå inte ut idag om ni inte måste, herregud vad kallt det är! Embla fick nöja sig med en mellan-prommis för det är verkligen inge trevligt ut, ändå "bara" -10grader.

Nog om detta, idag har jag varit i skolan mellan 9.15-12. Vi hade seminarium, det är typ som ett "läxförhör" eller vad vi ska kalla det. Sedan var det bara att åka hem till embla igen.

Föresten, ni kanske minns att jag skrev att våra fönsterbrädor var fastlimmade. Våld löser allt eller vad är det man brukar säga. Så är det ju absolut inte men i detta fall var det sant! jag bröt lös dom! Haha jag hängde på dom och böjde och bände och ja,dom lossnade efter mycket om och men. Och nu är dom nya, fina på plats! :)

Näe,nu ska jag fortsätta kika lite på tv, just nu är det äntligen hemma men om en liten stund är det ju OC :)

Ha en bra dag!

Från i fredags, 3 av förrätterna. Så gott det var!




Desire

Jaa jag vill va med på pyssel :D Kram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR