Tisdag

Tjabba!

Imorse ringde klockan 9.30, för då skulle jag börja läsa i den "lilla" boken. Jag har läst sedan dess med några små pauser och har nu ett kapitell kvar! Så jäkla less på den där  boken nu så det är sjukt! :P

För en vecka sen(igentligen en vecka sen igår) Så började jag med mitt lite nyttigare liv. Så jag vägde mig igår och hade gått ner 1,1kg. Men, jag kommer inte fokusera på kilona utan jag har som mål att se bättre ut, kroppsmässigt alltså. Och då spelar faktiskt kilona inte stor roll. Dessutom är jag ju inte överviktig på nått sett och har inte lust att svälta mig, vilket gör att jag inte kan gå ner speciellt mycket. Jag väger nu 60kg, började på 61,1kg efter jul och allt och en längre tid av att ätit vad som helst hela tiden :P. Det minsta jag har vägt i vuxen ålder är 55kg. Sist jag försökte gå ner i vikt så stannde det vid 55. Så jag har alltså 5kg som jag skulle kunna få bort. Jag har ingen direkt målvikt men skulle kunna tänka mig 56-57kg. Dessutom har jag till sommarn på mig så ;) Men som sagt,målet är att se bättre ut och mindre fokus på kilona, man kan stirra sig blind på dom, och dom kan vara så himla förvirrande! Jag vet att det är många fler som har börjat sitt nya nyttiga liv nu så, hejja hejja! :)

Annars då. Imorrn är det dags för första tentan! Det är en webbtenta som vi får sitta hemma och göra och de har sagt att den ska vara enkel, så jag hoppas att stämmer :P. Det återstår att se.

Igår läste jag typ hela dagen, vi tänkte igentligen titta på film på kvällen men vi struntade i det för att jag behövde läsa. Dock tittade vi på säsongens första avsnitt av Sveriges mästerkock! Ett av våra favvo-program :) Både jag och F tycker om matlagningsprogram och mästerkockarna är ju så bra! :D haha.

Näe, nu ska jag fortsätta läsa på sista kapitlett och sedan blire prommis med embla. Ha en bra kväll!


fia

hejja hejja på dig med ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR