Tisdagkväll

Heej!

Paus i Halv åtta hos mig så jag passar på att skriva då ;P. Innan var jag ut med embla, och innan det blev det middag. Jag är ensammen ikväll eftersom F är på hockeyn.

Idag har jag haft seminarium på skolan mellan 10.15-12. Efter det smet jag förbi stan en sväng och köpte en ny "skol-väska", en som ett block eller en bok får plats i sådär perfekt så jag slipper springa runt med stora,slappa väskor. Och även en söt sjal! Kom på att mina kära pojkvän kan bli lite irriterad för att jag redan har så mycket av både väskor och sjalar/halsdukar och han har bett mig rensa på hatthyllan :P Och ja,det behövs. Imorrn är det tvättdag så jag passar väl på och rensa och städa lite då också ;).

Nu ska jag lägga mig under filten igen, fy det är så kallt här inne! Ska kolla på halv åtta hos mig, sedan är det äntligen hemma och sedan The big bang theory! Ha en bra fortsättning på denna kväll! :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR